Saturday 15 October 2011

JOM BERBELANJA DI PASARAYA MINI COOP MART AKAN ADA PRODUK 1MALAYSIA

PENGENALAN

Koperasi felda Sebertak Pahang Berhad (KFS) ditubuhkan pada tahun 1979 dengan keahlian seramai 500 orang terdiri daripada peneroka dan ahli keluarga mereka.

Aktiviti

Koperasi Felda Sebertak Pahang Berhad (KFSB) menjalan aktiviti perniagaan seperti berikut:

* Setesen Minyak Petronas Sebertak, Bera.
* Setesen Minyak Petronas Mukim Bangau,Temerloh.
* Pasaraya Mini Coop Mart, Felda Sebertak.
* Penyewaan Bangunan Bengkel, Kedai, Car Wash
* Pelbagai Kontrak bagunan di Felda Plantation,Jabatan-jabatan Kerajaan.
* Menyediakan Perkhidmatan kutipan bil setempat,Insuran,Penghantaran wang ke Indonesia.
* Menyediakan tempahan kad kahwin,photostat dan penghantaran fax.

PASARAYA MINI COOP MART KOPERASI FELDA SEBERTAK PAHANG BERHAD.
Tujuan penubuhan PASARAYA MINI COOP MART bagi membekalkan barangan keperluan dengan harga yang terendah bagi memberi perkhidmatan kepada masyarakat diluar bandar disamping memberi perkhidmatan kepada anggota Koperasi Felda Sebertak Pahang Berhad. Dan tidak berapa lama lagi kami akan membekalkan kepada semua pengguna produk 1Malaysia. Kami telah dilantik sebagai pemborong produk COOP1MALAYSIA bagi daerah Bera. MOU antara Koperasi Felda Sebertak Pahang Berhad dan Felda Trading Sdn.Bhd. akan ditanda tangani pada 12 Nov 2011 pada hari perasmian kedai TUKAR yang akan disempurnakan oleh Menetri KPDNKK YB. Dato' Sri. Hj: Ismail Sabri Bin Yaakob.
Berkunjunglah ke PASARAYA MINI COOP MART SEKARANG! Khas kepada penduduk di Felda Gugusan Bera,Pahang Darul Makmur.
Kami Anggota Lembaga Koperasi Felda Sebertak Pahang Berhad mengucapkan terima kasih kepada anggota-anggota dan masyarakat keseluruhannya yang menyokong perniagaan kami baik di Pasaraya Mini Coop Mart atau di Setesen Minyak Petronas Sebertak dan Mukim Bangau, Temerloh - Terima kasih

LOKASI KAMI : LOT NO.1, KOMPLEKS PERNIAGAAN KFS, JALAN BANDAR32-TEMENTI (BERHADAPAN KOMPLEK SUKAN FELDA SEBERTAK) FELDA SEBERTAK,28200 BANDAR BERA, PAHANG DARUL MAKMUR.



Ingin mengenali lebih dekat KOPERASI FELDA SEBERTAK PAHANG BERHAD? LAWATI https://www.facebook.com/koopsebertak
Cari kami di Facebook: Koperasi Felda Sebertak Pahang Berhad
myGovkpdnkkSKMeKLHRMISICAMQAIIMMSCMAMPUmyIDMaktab Koperasi Malaysia

-------------------------------------------------------

2 comments:

  1. Pekedai yang berminat menjual produk coop1Malaysia sila hubungi pengurus Coop Mart Sebertak

    ReplyDelete
  2. Adakah kenaikan kos sara hidup menjadi beban kepada anda sekeluarga? Kini anda tidak perlu risau kerana produk Coop1Malaysia diwujudkan untuk mengurangkan beban akibat daripada kenaikan kos sara hidup yang semakin meningkat!

    Coop1Malaysia adalah satu jenama baru kepada produk yang biasa dibeli (common household items). Dengan menggunakan rangkaian koperasi sedia ada di seluruh Malaysia untuk memasarkan produk kami, ianya dapat mengurangkan kos pembuatan dan pemasaran. Hasil daripada penjimatan itu disalurkan terus kepada pengguna seperti anda supaya anda dapat menikmati produk yang berkualiti tetapi dengan harga yang lebih murah!.

    ReplyDelete